Het is klaar om een ​​scala aan hygiëneproducten te bieden voor medische professionals, institutioneel gebruik en producten voor persoonlijke verzorging, variërend van maskers, doekjes, medische jassen, wegwerplinnen, overall, handdesinfecterende doekjes, oppervlakte desinfecterende doekjes en andere lifestyle producten

 

Grote huishoudtextiel Welspun India Limited heeft zijn intrede in de categorie Gezondheid en Hygiëne aangekondigd met de lancering van ‘Welspun Health’.

 

Deze strategische spil is in lijn met het doel van de organisatie om te voorzien in de behoeften van zowel consumenten als eerstelijnswerkers en de natie en de wereld te ondersteunen in haar strijd tegen de ongekende wereldwijde pandemie. Voortbouwend op de bestaande geïntegreerde geweven en niet-geweven mogelijkheden van het bedrijf, is Welspun Health klaar om een ​​reeks innovatieve hygiëneproducten aan te bieden voor medische professionals, institutioneel gebruik en producten voor persoonlijke verzorging, variërend van maskers, doekjes, medische jassen, wegwerplinnen, overall, handdesinfectiedoekjes, desinfectiedoekjes voor oppervlakken en andere relevante lifestyleproducten.

 

Met zorg voor mensen als kern van zijn bedrijfsfilosofie, heeft Welspun de kracht van zijn verticaal geïntegreerde technische textielcapaciteiten opgevoerd en vergroot om hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen te produceren voor het welzijn van mensen.

Hoe vind je de beste lifestyle producten?

Als onderdeel van het brede aanbod zal het bedrijf 250.000 maskers per dag produceren, waaronder een chirurgisch masker met drie lagen, een herbruikbaar masker en een N95-masker. Het bedrijf bevindt zich in een vergevorderd stadium van het aanbieden van maatwerk- en merkopties aan grote en veeleisende kopers van een continue print op medium tot geregistreerde logo’s op maskers.

 

Onder de persoonlijke beschermingsmiddelen produceert Welspun 10.000 wegwerpoverallpakken per dag gemaakt van zacht lichtgewicht materiaal met getapete naden en gecertificeerd door SITRA. De overall gemaakt van vooraf goedgekeurd weefselmedium, bevindt zich in door de overheid goedgekeurde laboratoria en ondergaat een secundaire productcertificering en goedkeuringen volgens ASTM 1670-normen. Daarnaast heeft Welspun negen gecertificeerde varianten van Blood Penetration Barrier Medium ontwikkeld voor het maken van overall-PBM’s. Het bedrijf maakt ook wasbare medische jassen gemaakt van zacht lichtgewicht materiaal ter bescherming. De beste lifestyle producten moeten daarom goed doorgenomen worden voor gebruik.

 

 

De categorie wegwerplinnen omvat lakens en kussenslopen, handdoeken, dekens en schorten. Deze producten zijn comfortabel, gebruiksvriendelijk, kostenbesparend en speciaal ontworpen om de verspreiding van infecties door beddengoed te stoppen. Om tegemoet te komen aan de dagelijkse behoeften, vervaardigt Welspun een verscheidenheid aan wegwerpdoekjes zoals handdesinfectie, oppervlaktedesinfectiedoekjes, droge doekjes en keukendoekjes gemaakt voor persoonlijk en institutioneel gebruik.

Vergelijken van de beste lifestyleproducten op 10beste.com

De unit van Welspun is opgezet met meerdere cleanrooms, waardoor ze de enige fabrikant zijn die een breed scala aan producten voor persoonlijke verzorging produceert / aanbiedt in een klasse 100.000-omgeving. Hun eigen laboratorium maakt het bedrijf zelfredzaam om geavanceerde tests uit te voeren en kwaliteitsniveaus te bieden die ongeëvenaard zijn in elke productiefase. Deze geavanceerde productprestatietests, inclusief tests voor bacteriële filtratie-efficiëntie, deeltjesfiltratie-efficiëntie, synthetische bloedpenetratiefactor, ontvlambaarheidstester en ademhalingsweerstand, bieden de mogelijkheid om producten te ontwerpen en te bouwen die veilig zijn voor consumenten. www.10beste.com heeft de beste producten voor jou.

 

Dipali Goenka, CEO en Jt MD, Welspun India Limited, zei: “Geleid door ons kernethos van ‘mensen voor alles’, blijven we innovatieve oplossingen ontwikkelen onder ‘Welspun Health’ die zullen helpen om in de stijgende behoeften van de wereld te voorzien voor de pandemie. Terwijl we de toenemende verspreiding van Covid-19 bestrijden, hebben consumenten een levensstijl aangenomen waarin gezondheid, veiligheid en hygiëne centraal staan. Om tegemoet te komen aan de steeds veranderende klanten en institutionele behoeften, hebben we onze bestaande competentie gebruikt en onze mogelijkheden verbeterd om een ​​breed scala aan gecertificeerde, geavanceerde gezondheids- en hygiëneproducten te introduceren. Met deze lancering hopen we een leemte in het gezondheids- en hygiënesegment op te vullen. ”

 

Via dit brede scala aan producten onder ‘Welspun Health’ zal het bedrijf zich richten op farmaceutische bedrijven en e-tailers en tegelijkertijd een aanwezigheid in de schappen van de algemene handel en de moderne handel in alle geografische gebieden markeren.